czwartek, 7 lutego 2013

Zamówienie dla Dorci

Dorcia zapewne większości z Was jest znana.
Ta dobra Kobitka, jakiś czas temu zamówiła u mnie kilka kompletów biżuterii. Oczywiście najpierw były konsultacje, wirtualne przymiarki...
Aż w końcu powstało takie cuś:

Błękitny komplecik z CANDYzowanego posta




Dwie labradorytowe przewieszki:

W tej dziurka została zakamuflowana po zrobieniu zdjęć :)






Do kompletu pierścionek z labradorytem, który przez własne gapiostwo nie dołączyłam do przesyłki :D




Komplecik z powierzonych opali, które dla Dorci mają ogromną wartość:

                            


Wisior z również przesłanego koralowca:

                            



Do zamówienia doszedł również komplecik dla Pani Eli, koleżanki Dorci, która zażyczyła sobie bransoletę i pierścionek z cytrynami.


Pierścionek niestety okazał się za duży, ale ostatecznie został przerobiony na broszkę :D



Bransoleta 3 cytryny :)






7 komentarzy:

  1. Madziu Kochana:)))jeszcze raz dziękuję przeprzeogromnie ♥♥♥♥♥ właśnie mam na sobie opalowy komplet,ogrzewa ciepłem i daje nadzieję...
    Eli komplecik uroczy, bardzo się podoba, ja sama "przygarnełabym" tę cudną broszkę:)))na zawsze hihihi
    buziaki wielkie
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek doleciał- fantastyczny :-))))))
      uściski
      d.

      Usuń
  2. Piękne prace!
    To dopiero Dorcia poszalała :-)
    Buziaki dla Was obu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zamówienie i piekne oczywiście wykonanie!
    opale rzecywiscie cudne
    Nos Dorotko, noś!
    No i cieszę się, ze w końcu coś sie tu pojawiło♥
    i jeszcze Magduś, ja już nie mam tego sklepiku do którego masz link- tzn. on jeszcze sobie w sieci istnieje, nie zamykam go, ale już nic tam nie wstawiam, wiec mozesz go usunąć z paska...
    całuski serdeczne
    j.

    OdpowiedzUsuń
  4. matko... cuda!!! a pierścionek... WOW

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Madziu :)
    Labradorytowe kamienie mają wiele uroku i blasku a cytrynowa bransoletka znowu przypomniała mi o moich marzeniach.
    :)

    OdpowiedzUsuń