środa, 13 lutego 2013

Siódemkowy komplet


Kilka tygodni temu napisał do mnie pewien Pan, z prośbą o zrobienie biżuterii dla jego Kobiety. 
Jak się później okazało Pani Dominika jest moją stałą klientką :)
Prośba dotyczyła kompletu na siódmą rocznicę. Pan Konrad zażyczył sobie duży kamień z symboliczną cyferką 7.
Z doborem materiału nie miałam najmniejszego problemu, ponieważ Pani Dominika jest fanką (wręcz maniaczką) dużych plastrów agatu, szczególnie w niebieskich kolorach.
Zgryz miałam tylko z umieszczeniem siódemki, jak, gdzie i w jakiej formie, cyfra rzymska, czy arabska...
Powstał taki komplecik:






Pan Konrad był zachwycony, oczywiście prezent był trafioną niespodzianką.
A obdarowana Osoba była wniebowzięta :)
I to mnie cieszy najbardziej.

Pozdrowionka ;)



5 komentarzy:

  1. Kochana, każdy by się cieszył- nie dość, ze piekne to jeszcze takie romantyczne....

    OdpowiedzUsuń
  2. komplet jest prześliczny! uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski... zawsze jest piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknościowy komplecik!!! Też mi się taki wisior marzy:)

    OdpowiedzUsuń