czwartek, 31 maja 2012

Po prostu CANDY

Długo nie mogłam się zmotywować do stworzenia tego posta. Zawsze coś wypadło, raz brakło czasu, raz brakowało okazji.
W końcu mam pretekst - 23 maja blog obchodził rok swojego istnienia.
Przyznam, że zleciało to niesamowicie szybko.
Przez ten czas spotkałam wiele ciekawych Osób, Bratnich Duszyczek (Knuje i te sprawy :) )...
Poznałam Wasze hobby, które pozwala uciec od codziennej szarości. Skorzystałam z wielu rad i pomysłów.
Dziękuję, że jesteście :)

Postanowiłam, że nagrodą będzie bransoleta z fioletowo-granatowym plastrem agatu.
Szerokość jej wynosi 4 cm, natomiast wymiary kamienia to 4 x 8 cm


Oto banerek:




oraz kilka zdjęć wygranej:









Zasady są proste:

- Zostaw komentarz pod postem wraz z nazwą Twojego bloga lub, jeśli go nie posiadasz, adresu mailowego;
- Osoby mające bloga proszę o wstawienie na pasku bocznym baneru z aktywnym linkiem;
- Będzie mi miło jeśli dodacie mnie do obserwowanych :)
- Zapisy trwają do 1 lipca, a kolejnego dnia odbędzie się losowanie



Zapraszam do zabawy!!



91 komentarzy:

  1. Boże jakie to piękne!!! Jeszcze nie umiem zbytnio banerkować itp. bo dopiero raczkuję w tych tematach ale biegiem próbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się! Jeszcze prywata. Zapraszam wszystkich do siebie: http://filcowokoralowo.blogspot.com/ Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dzień dobry!Przepiękna bransoletka, zapisuję się-udalandia@gmail.com.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, staję prawie na czele tej kolejki!!! Bardzo, baaardzo podoba mi się ta bransoleta.....!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Mialabym do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdula, bransoletka jest przepiękna! staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoleta wypasiona i cudna!!! ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś przepięknego! Ja niestety nie mogę zabierać szczęścia innym :) A dziś szczególnie w taki piękny dzień - ale nie mogłam się nie zachwycić!
    Pozdrawiam (bo ja tu pierwszy raz)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ustawiam się w kolejce agi78@interia.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, Ty wiesz,że Twoja biżu mnie niezmiennie zachwyca:)))
    spróbuję i ja choć ostatnio tego szczęścia nawet maleńkiego mi brakuje..:))) ale może uda się tym razem:)))
    buziaki
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o rety jakie cudo...zapisuję się koniecznie
    aneaart.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Unikatowy biżutek! Zapisuję się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i oryginalna. Staję w kolejkę po tak niespotykaną bransoletkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez ja tez ustawiam sie w ogonku:)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bransoletka.
    Staję w kolejce.
    sylwiadarul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnienie marzeń,nie mogę nie stanąć w tej kolejce,no po prostu nie mogę

    Przy okazji zapraszam do siebie na candy :)
    http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. No obłędna przecież !!! :):):) Oczywiście już tu jestem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowita!!! :) zgłaszam się :) obserwuję i wstawiam banerek.
    pozdrowionka :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna bransoleta i ten kolor. Przepiękną biżuterię robisz, im więcej oglądałam tym w większy zachwyt mnie ogarniał. Labradoryt mieniący się..CUDO, a ten pierścień który pojechał do Czech o kolorze oceanu.. brak mi słów.
    Pozdrawiam i oczywiście zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam okazałą bizuterię, a w dodatku ten kolor!!!!
    a poza tym wszystkiego co naj z okazji minionych imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamień cudowny i magiczny z przyjemnością dołączam, dziekuje za odwiedziny i miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita bransoleta, dołączam. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też, ja też! Niesamowita, oryginalna, niezwykła.A najlepiej by było, gdyby była moja :DD

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna, cudna:) chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna ... Jak tu nie chcieć takiego cudeńka ...
    Tu info o candy ... ( na pasku bocznym )

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor:)Zapisuje się i obserwuję.
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję od dawna z niesłabnącym zachwytem! W kolorze tej bransolety można się utopić:)....z przyjemnością:)Oczywiście ustawiam się do kolejki z nadzieja,że może, a nuż....:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zabójczo piękna bransoleta, staję oczywiście w kolejce:) Kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeeej przepiękna! Zawsze miałam słabość do agatów (zwłaszcza do tych zielonych) ale ten jest równie piękny. Z wielką chęcią zapisuję się do candy, mój blog to sylviamade.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka jest wyjątkowa. Żal byłoby nie skorzystać z możliwości wygrania jej :).
    Mój mail: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowicie piękny:) Przyłączam się do kolejki licząc na łut szczęścia;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! wow! wow4
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  35. Miło mi poznać nową koleżankę. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Bransoletka jest wyjątkowej urody. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. cóż za piękności, pewnie że się ustawiam w kolejce:)
    Karola z bloga http://du-perelki.blogspot.com/
    zapraszam także na candy do mnie:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo oryginalna i piękna ! ustawiam się po nią w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna :) Ustawiam się w kolejce :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna bransoletka. Staję w kolejce po cichutku marząc, że to może mi się poszczęści.

    Zapraszam do mnie: http://ozdobyziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zupełnie wyjątkowa!
    Proszę i mnie wpisać na listę chętnych na ten skarb.

    Ciepło pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekna, ustawiam sie w kolejce ;-)
    ak8481@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam,z przyjemnoscia stane i ja w kolejce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja przycupnę w ogonku ;D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no i z radości zapomniałam o nazwie mojego bloga:

      http://moja-koniczynka.blogspot.com/

      =}

      Usuń
  45. i ja się dopisuję :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. piękna jest! :)))
    Zapisuję się w kolejce, karolinapacholek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się :)
    modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. No to jeszcze ja się ustawię w kolejce :) Przepiękna bransoletka :)
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale piekna rzecz i w dodatku w moim kolorze !
    http://kubek-agnicy.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne bransoletka! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna ozdoba:)
    http://staraniamonisi.blogspot.com pozostawiam też adres renek@buziacze.pl i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się! Bardzo ładna i śliczna bransoletka :) pozdrawiam :
    karcialesna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też, ja też! Dobrze, że zdążyłam bo ostatnio gapa jestem!
    Stara Doro ze Sadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bransoleta jest imponująca, z przyjemnością dołączę do zabawy ;)

    Link jest na moim torebkowym blogu Katta. Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Boska ta bransoleta. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny kamień w cudownej oprawie! Chętnie zobaczyłabym go na swojej ręce :-) Gratuluję rocznicy i zapraszam również na moje candy.
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam, piękna :) zgłaszam się

    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Прывітанне! Я - Наталля, з Беларусі, http://belarusaczka.blogspot.com/

    Вельмі!!! Вельмі прыгожы бранзалет!!! Мне так падабаецца лаканізм - з радасцю паўдзельнічаю ў розыгрышы )))

    OdpowiedzUsuń
  59. Wygrana jest piękna:) rocznicy szczerze gratuluję:) z radością zostanę obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest piękna i oryginalna, zapisuję się:)

    gabriela29@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Jest cudowna... Naprawdę cudowna! Z przyjemnością bym ją nosiła, jeśli tylko dała by mi się wygrać...

    Życzę wiele dobrego.

    Mój blog: http://zawilo-codziennik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. http://by-shenny.blogspot.com/
    Obserwuję i podziwiam od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Уникальный,необыкновенно кравсивый браслет!Хочу его в подарок на день рождения!Как раз в день розыгрыша!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudna bransoletka!!!!z przyjemnością do0łączam się do kolejki:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudna, szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  66. AAAA, oczy mi się zaświeciły:D Ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    http://zabadubida.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  67. Oooooo!!! Ale obłęd. Zapisuję się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. mam nadzieję że jeszcze zdążyłam ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://rozanewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. and are machine washable for easy cleaning and come in a variety of colors and
    prints perfect for everyone on your list. By doing this, you are allowing yourself to get what you want as you want it.
    This guy is so good looking, and he is the definition of
    Prince Charming.

    My webpage Tao of Badass Review

    OdpowiedzUsuń
  70. After about ten years of playing in rock bands, I noticed
    that my ears rang all the time. Hearing damaged by noise being
    the biggest cause of tinnitus in the 8% of the population who suffer from tinnitus. Always remember that prevention is always better than cure.

    Also visit my web page :: cure for tinnitus

    OdpowiedzUsuń
  71. Then it is important to apply general amount involving any medical cream like Clearasil on your own
    face. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of the mole.
    After throughly washing the area then placing ice on top
    of acne will support with the swelling and pain.

    My page: how to get rid of acne

    OdpowiedzUsuń
  72. There doesn't seem to be an awful lot of difference between the two apps, although reviews on the Marketplace indicate that Lazy - Tube has some issues storing login details while You - Tube by Lazy - Worm has performance issues, depending on your phone. Check out Brandon and Savannah's official website for a tour schedule and the latest news.
    For a video to rake in this many views,ever,
    much less in a few days,is historic.

    Also visit my web blog :: how to buy youtube views

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow! After all I got a website from where I can genuinely take helpful information concerning my study and knowledge.


    Take a look at my site :: walking calorie calculator

    OdpowiedzUsuń
  74. Enhancing the professional identification online is today quite straightforward. Simply establish a LinkedIn account and start-out optimizing it simply by buying LinkedIn Endorsements, Connections and Followers. buy linkedin connection

    OdpowiedzUsuń
  75. No more delaying to get widely known at this time. Buy Facebook Followers as a tactic to increase popularity and acceptance on the internet in a short span. buy facebook follow

    OdpowiedzUsuń
  76. This solution is no doubt, spending plan pleasant yet really effective that you can always make use of for promoting your organization and also bringing exposure on international level. buying usa facebook likes

    OdpowiedzUsuń

  77. The primary task of white paper writers is to increase the credibility of the startup. ico white paper writer

    OdpowiedzUsuń
  78. are you looking for active and permanent facebook follower you can get here buy facebook followers

    OdpowiedzUsuń
  79. ife-time Replacement is something that you barely find, as you Buy facebook reviews. Exclusively a few excellent service providers are offering this. buy facebook page reviews

    OdpowiedzUsuń
  80. I am happy to find this post very useful for me, as it contains lot of information. I always prefer to read the quality content and this thing I found in you post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  81. The post is very nice. I just shared on my Facebook Account.

    OdpowiedzUsuń
  82. Awesome post. I’m a regular visitor of your site and appreciate you taking the time to maintain the nice site. I’ll be a regular visitor for a really long time. Best Place to Buy YouTube Views Cheap

    OdpowiedzUsuń
  83. Thank you so much for spending time to write this blog article, i must say you are a excellent and talented blogger, buy cheap followers fast 100k

    OdpowiedzUsuń
  84. This is very useful, although it will be important to help simply click that web page link. buy real active Instagram followers

    OdpowiedzUsuń
  85. Nice post! This is a very nice blog that I will definitively come back to more times this year. buying YouTube Views

    OdpowiedzUsuń