piątek, 18 stycznia 2013

Zaległości ubiegłoroczne


Witam Was w 2013 roku :)
Uświadomiłam sobie, że w natłoku pracy i przedświątecznych przygotowań odpuściłam kilka postów.
Postanowiłam zacząć od pochwalenia się jakie dwie niespodzianki mnie spotkały.
Przyszło do mnie dwóch Mikołajów a raczej Mikołajek :)

Pierwsza to Wiewióreczka z bloga http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/
W sumie była to wymianka z niespodzianką :)
W paczuszce znajdowały się śliczne modelinowe kolczyki


oraz piernikowa wiewiórka...



... która pięknie prezentowała się na choince, ale chyba z powodu ciepła ucierpiała i podczas sesji zdjęciowej straciła ogonek :(
Leży zachomikowana w pudełeczku :)
Przyznam że nigdy nie spotkałam się na żywo z takimi kulinarnymi wyrobami z witrażykiem ;)




Kolejny Mikołaj przyszedł do mnie nieco później.
W kopercie znajdowała się sówka...




...a w sówce śliczne kamyczki, które bardzo szybko znajdą zastosowanie w moich wyrobach :)




A to wszystko za sprawą Joanki z bloga http://joanka-z.blogspot.com/

Kurcze, Dziewczyny, ale zrobiłyście mi niespodziankę :)
Dziękuję baaaardzo :)

2 komentarze:

  1. śliczne prezenty! choc miałam nadzieję na zaległosci wykonane Twoją ręką♥

    OdpowiedzUsuń
  2. :) to ja dziękuję za wymiankę niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń