poniedziałek, 19 września 2011

Świeże, jeszcze gorące...

...prosto spod grotu lutownicy :)


Po raz pierwszy coś minimalistycznego, na małe paluszki :)
Piasek pustyni
Wymiary 1,5 x 1 cm




Szary agat
Wymiary 2 x 1,5 cm





Zielony jaspis
Wymiary 3 cm




Akrylowa kamea
Wymiary 2 cm





Surowa bryłka cytrynu
Wymiary 2,5 x 2 cm




Brzoskwiniowy agat
Wymiary 4 x 3 cm




Agat z okienkiem :)
Wymiary 2,5 x 3,5 cm




Ostatnio spodobały mi się motywy ukryte za szkiełkiem:
Wymiary 2 cm




Truskawkowo...
Wymiary 6 x 2,5 cm




...I muzycznie :)
Ten podoba mi się najbardziej.
Wymiary 4 x 2,5 cm





Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Nie zawsze mam czas odpisać, ale czytam je regularnie :)

Dzisiaj Candy przekroczyło 100 wpisów.
SZOK!!!

5 komentarzy:

  1. Znowu super ... moimi faworytami są pierścienie z agatami. W sam raz do obecnej pory roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te Twoje pierścienie - wszystkie cudne!!!
    Oo a ja bym chciała takiej wielkości jak ten piasek pustyni, tylko kryształ! Coś z turkusem też. Mam małe ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym tempie to i do dwu setek dociągnie to Twoje śliczne candy- nie ma co sie dziwić! te podszkiełkowe cudne!!! agaty tez...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścień z bryłką cytrynu dla mnie rewelacja! Z agatami też przykuły moją uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twoją stronę po linku u ystin i tak jak Ona jestem zachwycona Twoją biżuterią. Mam już kilka faworytów, na które mam ochotę, ale o szczegóły dopytam już w mailu. Tymczasem wskakuję do obserwatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń