niedziela, 1 kwietnia 2012

Prima Aprilisowy post

Tak, wiem, naobiecywałam...
Uwierzcie, że ciężko jest mi się zabrać do pracy. Obecna pogoda też nie zachęca, jak już to do odsypiania całego tygodnia.
Tymczasem nadrabiam zaległości w postaci zamówień, na które moje biedne i cierpliwe Klientki czekały tygodniami :(
W tygodniu wybieram się w odwiedziny na Wasze blogi bo się trochę nazbierało ;)
Przepraszam


BURSZTYN


Tym razem broszka
Wymiary 5,5 x 5 cm
Do kupienia na Dooperelle.pl




Wymiary 4 cm




Wisior z surowej bryłki
Wymiary 6 x 4,5 cm





Plaster agatu
Wymiary 8 x 4,5 cm




Na zamówienie dla Pani Joasi:


Jaspis:



Agat:



I szklane kaboszonki:


10 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne dzieła! =}

    OdpowiedzUsuń
  2. no juz myslałam, żeś całkiem gdzieś odpadła po drodze, ale dałam Ci jeszcze jedną szansę przed monitem, bo zawsze sie tak późnoniedzielnie objawiasz... no i doczekałam się! bursztynowa brocha jest cudna- super ta falbanka wygląda♥
    A co to tu na pasku bocznym jest? link do mojego sklepiku? jesteś niesamowita!! oj doigrasz Ty się, doigrasz...
    buziaczki serdeczne
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, fajnie tak obudzić się i ku rozweseleniu oka i ducha(deszcz za oknem totalnie pognębia)poogladac Twoje śliczności:)))
    Mnie totalnie powalił wisior z surowej bryłki agatu? super wyrazisty i taaaaki wspaniale nieokrzesany:DDDDDD
    całusy cieplutkie bo na dworzu brrrrrrrrr
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior z surowej bryłki po prostu powalił mnie na kolana... mało kompletnie mnie powalił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez pieknosci! Pierwsza broszka i wisior z surowym bursztynem chwytaja za serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.. jak zwykle same cudeńka.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Madziu ... już się zaczęłam o Ciebie martwić! Gdzie Ty się Kobieto podziewasz...:-) No ale jak się już pojawisz ... to można się naoglądać :-) Mnie, tak jak Ystin, podoba się broszka z bursztynem - cudna :-))) A zaległości masz u nas caaaałą masę :-))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza broszka jest CUDNA:), a pierścień z plastrem agatu mnie zachwycił swoją wielkością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja biżuteria jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń